הצטרף אלינו

אנחנו שמחים מאוד לדעת שהחלטת להצטרף אלינו גם כי תוכל לקבל מאיתנו את מלא השירותים והסיוע שאיגוד התקליטנים יכול להעניק לך וגם כי הצטרפותך גורמת לנו לגדול ולצמוח. חשוב שתזכור שהאיגוד הוא עמותת מלכ"ר והכסף שנכנס הוא המשאב היחידי שמאפשר לנו להמשיך את הפעילות והעמידה על המשמר כל יום וכל השנה גם אם זה לא ממש בראש חדשות היום.

לצורך ההצטרפות עליך למלא את הפרטים המתבקשים בטופס הרישום. בסיום עליך להשלים ולשלוח אלינו באמצעות המייל מסמכים משלימים : תעודת ניהול ספרים ( או תעודת עוסק מורשה, ח.פ של החברה, עוסק זעיר ), טופס הוראת קבע ( הרשאה בנקאית ) ואו הפלט של ביצוע ההוראה באמצעות גישה אינטרנטית לחשבון הבנק שלך, ( אם אין לך אפשרות גישה לחשבון ולבצע פעולות מבלי לצאת מהבית עליך למלא ולהחתים את הטופס, המצ"ב מטה, ע"י הסניף בו אתה מנהל את חשבונך הפעיל.

לפניך טופס רישום ושאלון כללי ואתו מסמכים שאותם עליך להחתים ולשלוח אלינו העתק/צילום של חותמת הבנק על המסמך, או לחלופין, כפי שהזכרנו קודם , את הפלט של הפעולה בחשבון להקמת הוראת קבע באינטרנט. סך החיוב החודשי ( בכפוף לתקנון העמותה ) 150 ש"ח בחודש . 

הערה: חברות בעמותה תהא בתוקף רק עם החיוב הראשון לדמי המנוי . התחייבות התקליטן הינה עד לפקיעת מועד הפוליסה בכל שנה. מה-1.2 ועד ה- 31.1 בכל שנה. 

המסמכים : 
הרשאה בנקאית להוראת קבע – לחץ כאן.
מסמך הצהרת יושר –                 לחץ כאן.
תקנון העמותה –                       לחץ כאן.

במקביל עליך לשלוח אלינו :
צילום של הסכם עם הלקוח 
צילום של ניהול תיקים או צילום של תעודת עוסק מורשה/פטור.